Сон (2)
Юрій Буряк
Будинок на розі площі, напроти була синагога,
мавританські мотиви, червона цегла,
Стріха вечірній, останній перекладач “Пекла”
Данте Аліг’єрі, тягнуть когось нагого (на Гол-го-го?)
до казана зі смолою киплячою (із красунею сплячою),
будинок похмурий (особняк приречених), на Шоколадний
схожий, тільки в Дніпропетровську наче (на Го-го-
лівській?) вбік від проспекту й місця для променаду,
Броду Сидура, тіні Арбатова і Арбата, Соловйова горбатого
і Нем’ятого, сратченка-пузаня, пархата, по готелю “Люкс” з гармат гатять, по меблірашках з петриківськими шторами
і будуаром, знов корабель із Еболі, в Середземному шторм,
знов Гуерра й Фелліні йдуть Карла Маркса проспектом із “Амар-
кордом” і багато амфор та інших статевощілинних форм.