14
Юрій Буряк
Джаз і блюз у вечірній кенасі
оживив тіні потонулого Києва:
гурт побитих міллю бітників і нонконформістів кінця 60-х юрмився
на терасі,
як рядок з Мандельштама з Вієм і Змієм;
рефері ностальгував, і концерт урвався в кульмінаційній фазі
переходу від вечора спогадів до вечора-шабашу,
«браво!» й «біс!» чергувалося з матюками,
після кількох «коронок» зірвало башту,
і носороги Йонеско, серед яких міг опинитись і ти, стрибками
накивали п’ятами із джаз-бендового табору;
як з газової камери, залу наповнили гази і запахи,
які віддалено нагадували ауру психлікарні;
в моєму улюбленому ряду сиділи джазові пахани,
але, як завше, блискуче і грозяно бив озоном ударник
і гітарист з відразою мацав струни в череві роялю, напханого
звуками і зойками рояліста, що голосив над трупом
потонулого в часі міста
молодості, бідолаха, він так кричав, так, сердега, катрупив
слух, що публіка зажадала гармонії – і під вигуки: «Гармоніста!»
ти покинув Будинок актора пізнього вечора Благовіста.