3
Юрій Буряк
Ви-
гнанець
Й.Б. на Пів-
ночі приймає
друзів, п’є горілку,
пише вірші і трахає
молоденьку колгоспницю
на курнику; вигнанець О.П.
на Крайньому Півдні імперії при-
ймає сонячні ванни, п’є пунш і рейнвейн,
пише вірші і трахає молоду кріпачку; леген-
ди про їхнє вигнання обсмоктують їхні знавці,
наввипередки всі, причетні до кола, згадують і се-
бе: “навідував у вигнанні”, “пив горілку”, “подарував
книгу”; вигнанці до Раю мають своїх Раєвських,
питуни рейнвейну – своїх рейнів,
а соловецькі, колимські і воркутинські гейби і не-
вигнанці, а просто в’язні, з ротами, забитими
вічною мерзлотою, з потилицями,
пробитими кулями, досі оточені
флером жаху: їх навіть не згадують, їх бояться –
і Кюхельбекера, і Рилєєва, і Шевченка –
і несть їм числа
на Біломор-каналі, на Соловках
і в Петропавлівському централі –
справжні вигнанці, не камер-юнкери, не підспівувачі тиранів,
кривавими літерами джихаду прописані у Корані…
“…их надо резать или стричь…”
Це врахував Ілліч.