4
Юрій Буряк
Перевалочний пункт, пульт і пульс
ловлю на руці мого сина
за десятки тисяч км у твоїй руці;
гурт перебіжчиків, утікачів, сутенерів
і повій-посмітюх, і всіляких шльондр, шпигунів і контр…
Від пульта в Борисполі – катапульта за океан,
парашут розкривається над Ньюфаундлендом,
з телефонної слухавки хлопчик із петриківським акцентом
розповідає, що й там живуть українці,
і ти чуєш голос – той, що належав жінці,
яку ти любив і яка втекла від тебе з коханцем,
власником рудень алмазних із перснем з чорним агатом,
гебрейо-афганцем, з чеченським глянсом.
Час Великої Прози: “заміна імперій”
чи ще прозаїчніше: переїзд до прерій
зі степу, до країни усіх вигнанців (і багатих коханців),
де кордони без демаркацій, де в телевізорі – не Шифрін і Карцев
(Час Великої Прози), Галкін і Пугачова, Філіпок…
А музикальний карцер.